سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین دانش لا اله إلاّ اللّه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 87 مرداد 13 , ساعت 12:21 عصر
چند روز پیش ایمیلی بدستم رسید که فرستنده آن یک بهائی است . در این ایمیل طولانی که با چرب زبانی و احترام زیاد آن را شروع کرده(این یادداشت رابه عنوان یک ایرانی بهائی با احترام ومحبت وعشق از صمیم دل و با کمال صداقت به شما مینویسم به شما که وطن مشترک،تاریخ مشترک،محیط وآب و خاک مشترکی ما را به یکدیگر پیوند داده است امید قلبی من این است که این چند دست نوشته بتواندآغاز راهی باشد برای رفع سوتفاهمات) و با شبهه افکنی و دروغ پردازی و مظلوم نمائی سعی داشته تا خواننده را نسبت به مسئولین و نظام بد بین نماید .
در پایان نیز خواسته است تا ما از سر همدردی با ایمیلی که معرفی کرده پاسخگو باشیم و در صورت نیاز مدارک مربوط به اکاذیبش را برایمان ارسال نماید و اینگونه درخواست از رافت اسلامی کرده است. )اگر امکان دارد شما در مورد  این بی عدالتی ها تحقیقی کامل بفر مائید واسناد ومدارک مربوطه را مطالعه بفر مائید (تا نشانی باشد از رافت اسلامی وحقیقت جوئی بزرگواری چون شما((  چاپلوسی به تمام معنا...
بنده می دانم قصد او چیست اما برای جلوگیری از این سیاهکاری ها و هم برای اطمینان در مورد یکی از گفته هایش تحقیق کردم که آن را برایتان بازگو می کنم .
در یکی از موارد گفته بود : در فلان شهرستان استان فارس ، توسط دو نفر به خانه فلان بهائی با لگد کوبیده می شود و نمی توانند وارد خانه شوند و دو دختر در خانه دو نفر چفیه پوش را روی پشت بام می بینند و بعد دیوار خانه توسط لودر تخریب می شود و بعد از آن 10 – 15 نفر مسلح وارد خانه می شوند (که آنان را مامورین مسلح می خواند)و بعد از بازرسی و بهم ریختن منزل انجا را ترک می کنند .
به شخصه طی تماس تلفنی با یکی از دوستان (از مسئولین آن شهرستان در ارتباط با موضوع) در مورد جریان مذکور سوال کردم و ایشان چنین پاسخ دادند :
«خانه این شخص (جمشید بهرامی) در طرح یکی از میادین شهر بوده و شهرداری از یکی دو سال قبل مرتب به ایشان تذکر دادند و کاملا قانونی با ایشان مذاکره کرده اند و حتی شهرداری منزل او را خریداری کرده بود ، اما باز هم او کاملا بی اعتنا به موضوع هیچ گونه اهمیتی به تخلیه منزل نداده بود . در ضمن تخریب دیوار خانه کار شهرداری و هیچ نهاد و یا ارگان دیگری نبوده است. و هیچ مامور و یا نیروی نظامی نیز در آن نقشی نداشته اند . ماجرای بیان شده بسیار مبالغه آمیز است . »
این فرد چندین موارد دیگر نیز با همین مضومن بیان داشته و مطالب دیگری نیز سخیفانه ابراز کرده است می دانم که شما نیز حرفهای بی پایه و اساس این ملحد را باور ندارید و با درایت با دشمنان اسلام برخورد خواهید کرد .
اما حرف حساب : وقتی گروهی به توطئه ، تخریب و جاسوسی علیه نظام و اهانت به عقائد و مقدسات ما مسلمانان می نماید که این در طول تاریخ به اثبات رسیده است ، باز هم می توان با رأفت اسلامی با آن برخورد کرد .
در پایان نیز چند مطلب از وبلاگ بررسی و نقد بهائیت برایتان آورده ام و توصیه دارم جهت آشنائی بیشتر با این فرقه ضاله و دیگر فرق شیطانی و گمراه به سایت محاکمه مراجعه کنید .
‌بهائیت‌ و سیاست؛ تناقض‌ شعار و عمل‌
حمایت امریکا از بهائیه پس از انقلاب اسلا‌می‌
دست صهیونیسم در آستین بهائیت
حقیقت چیست ؟
تاریخی آکنده از فساد و وابستگی
دانلود کتاب سایه شوم (خاطرات یک نجات یافته از بهائیت)
بر گرفته از وبلایگ شهسواردل


لیست کل یادداشت های این وبلاگ