سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با پند زنده کن و با بی رغبتی بمیران و با یقین نیرو بخش و با حکمت روشن ساز . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 87 آبان 14 , ساعت 3:34 عصر

سلام به دوستان اطلاعاتی درباره نرم افزار ارتباط شیعه اگه دانلود کنید پشیمان نمی شید     http://eshia.ir  

نرم افزار "ارتباط شیعی" در تابستان سال 83 توسط صدای بهار (بخش اینترنتی موسسه بهار قرآن) طراحی شد و ساخت کلاینت و سرور آن به صورت کاملا بومی و مبتنی بر دانش فنی داخل کشور، پیاده سازی گردید.

انگیزه موسسه از تولید این نرم افزار استفاده از شیوه های نوین اینترنتی برای دسترسی آسان به عالمان دینی بود که در مرحله اول پاسخگویی زنده توسط "دفاتر مراجع" افتتاح گردید و در فاز دوم پاسخگویی توسط "کارشناسان علوم اسلامی" به آن افزوده شد.

نسخه اولیه این نرم افزار خدمت تعدادی از مراجع عظام ارائه شد و در زمستان سال 83 در نمایشگاه نرم افزارهای چند رسانه ای، پاسخگویی به سوالات توسط سه دفتر (دفتر آیت الله تبریزی، دفتر آیت الله مکارم و دفتر آیت الله نوری همدانی) افتتاح گردید و پس از نمایشگاه نیز استمرار یافت.

در بهار سال 84 همکاری ستاد پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم باعث تقویت این کار گردید. و توجه دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی به این نرم افزار باعث ارتقاء امکانات نرم افزاری آن شد . و از دی ماه سال 84 دفتر آیت الله صانعی با استفاده از یک نسخه مجزا ، پاسخگویی به سوالات کاربران در حوزه های مختلف را آغاز نمودند.

در خرداد سال 85 طرح ارتباط زنده با "کارشناسان علوم اسلامی" با همکاری ستاد پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اجرایی شد که کاربران با اتصال به بخش کارشناسان می توانند سوالات و شبهات را با کارشناسان حوزوی در میان بگزارند و پاسخ سوالات را بشنوند.


تاریخچه مدرسه فقاهت:
در تابستان سال 85 طرح "مدرسه فقاهت" خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی مطرح شد و با حمایت معظم له  پخش زنده درس خارج ایشان از 20 آذر 85 آغاز شد.
و حسب الامر دفتر  حضرت آیت الله نوری همدانی از همان روز (بیستم آذر)، پخش زنده درس ایشان نیز، آغاز شد.
یک هفته بعد با موافقت حضرت آیت الله سبحانی درس خارج اصول ایشان نیز تحت پوشش قرار گرفت.
از آبان 86 درس تفسیر حضرت آیت الله جوادی آملی نیز به صورت زنده پخش می شود و کاربران از سراسر جهان از درسهای مسجد اعظم بهره مند می شوند.
از ابتدای زمستان 86 درس خارج فقه حضرت آیت الله جزایری از حوزه علمیه اهواز، به صورت زنده پخش می شود و امیدواریم سایر حوزه های علمیه نیز تحت پوشش قرار گیرد.

جمعه 87 مهر 19 , ساعت 7:6 عصر




دوشنبه 87 مهر 15 , ساعت 8:31 عصر

این هم یه سری برنامه برای دانلوداز احکام نوجوانان گرفته تا اشنایی با قران  


لیست کل یادداشت های این وبلاگ