سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در جستجوی دانش بیرون رود در راه خداست، تا آنگاه که برگردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 87 دی 12 , ساعت 11:11 صبح
حملات هوایی اسراییل زندگی غیرنظامیان فلسطینی را تهدید می کند
توکیو - تلویزیون سراسری ژاپن (ان.اچ.کی) روز پنجشنبه گزارش داد: حملات هوایی جنگنده های اسراییلی به نوار غزه موجب کمبود شدید مواد دارویی و غذایی در این منطقه شده و زندگی غیرنظامیان فلسطینی را به مخاطره انداخته است.
غزه
ان.اچ.کی افزود: حملات جنگنده های اسراییلی در طی روزهای اخیر به نوار غزه بیش از 370 کشته و بیش از 900 زخمی بر جای گذاشته و اوضاع در بیمارستانهای این منطقه از نظر کمبود تجهیزات بحرانی است.
به گزارش ایرنا به نقل از این شبکه تلویزیونی ، به دلیل وضعیت بیمارستانهای غزه ، برخی از زخمی های این حملات به کشور مصر منتقل شده اند.
این گزارش می افزاید: به دلیل محاصره نوار غزه ، شهروندان فلسطینی ساکن در این مناطق با کمبود شدید مواد غذایی روبه رو هستند .
ان.اچ.کی، می افزاید: مقامات سازمان بهداشت جهانی از اسراییل خواسته اند تا اجازه دسترسی برای نهادهای بین المللی در خصوص ارایه کمکهای جامعه جهانی برای مردم غزه فراهم شود.
آنها همچنین خاطرنشان کرده اند که بیمارستانهای غزه مملو از زنان و کودکان زخمی و افراد سالمند است که نیازبه رسیدگی پزشکی و دارویی دارند.
تلویزیون سراسری ژاپن همچنین در گزارشی خبر مربوط به رد درخواست جامعه بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی برای برقراری یک آتش بس 24 ساعته را منعکس کرده و می افزاید: اسراییل اعلام کرده است که به حملات هوایی خود به غزه همچنان ادامه خواهد داد.
این گزارش می افزاید: " برنارد کوشنر" وزیر امور خارجه فرانسه پیشنهاد کرده بود که آتش بسی با هدف توزیع کمکهای جامعه بین المللی برای مردم غزهبرقرار شود که با مخالفت اسراییل روبه رو شده است.
ان.اچ.کی با بیان این که اسراییل خاطرنشان کرده است ، شاید اجازه دهد کمکهای جامعه بین المللی به غزه منتقل شود، گزارش داد: این حرکت اسراییل ظاهرا به دنبال افزایش انتقادات جامعه بین المللی از اقدامات این رژیم انجام می شود.
آساق**280**1789**1543


لیست کل یادداشت های این وبلاگ